PageRank.cz > Ostatní > Den otevřených dveří se bez reklamních předmětů neobejde
Den otevřených dveří se bez reklamních předmětů neobejde

Den otevřených dveří se bez reklamních předmětů neobejde


V každé firmě se alespoň jednou do roka uspořádá den otevřených dveří. Jedná se o chvíli, kdy chcete seznámit veřejnost s vaší prací, v čem působíte, jak to u vás vlastně vypadá. Většinou zajišťujete dokonce i občerstvení i program, která doprovází celý tento slavnostní den. Mnohdy se den otevřených dveří pojí i s náborem nových zaměstnanců, o které máte samozřejmě zájem zejména tehdy, kdy je na trhu práce nedostatek pracovní síly. Den otevřených dveří se nejčastěji koná například ve školách a dále pak ve sklárnách nebo podobných společnostech, které jsou pro běžné smrtelníky něco unikátního, co se jen tak někde nevidí.

Na takovém dni otevřených dveří však nesmí chybět reklamní předměty, které si odnesou vaši návštěvníci. Reklamní předměty jsou skvělý marketingový tah, protože se díky nim dostanete do podvědomí mnoha lidí a navíc si kousek vaší společnosti vezmou dokonce i domů. Balíčky plné reklamních předmětů většina firem dává také do tomboly při plesech ve vašem městě. Díky takové reklamní výhře pak výherce bude vědět o vaší společnosti a určitě si o ní bude chtít vyhledat řadu informací.

Reklamních předmětů je však k dispozici habaděj a mnoho společností mnohdy neví, do jakých přesně má investovat. Mezi klasické předměty se řadí především reklamní pera, reklamní tužky či reklamní bloky. Jenže takové podoby těchto firemních předmětů jsou už omšelé. Pokud chcete zaujmout, pak s trochu jinými formami reklamních věcí.

Jakými reklamními předměty zaujmeme?

Mezi jedinečné předměty, které nebude mít jen tak nějaká firma z řad vaší konkurence, se řadí především parkovací kotouče, dále parkovací hodiny nebo třeba reklamní sklenice či reklamní hrnky. S takovými rozhodně zaujmete a dostanete se do podvědomí lidí daleko rychleji. Takovou výrobu přesně těchto předmětů nabízí třeba firma Tadea, která se na toto přesně zaměřuje.

 

O autorovi zlak

Komentáře

Emailová adresa nebude publikována. Povinné pole jsou označena *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

CommentLuv badge

Nahoru na stránku
Starší příspěvky:
Co je to content marketing

Content marketing. Co si pod tímto pojmem představit? Jeho princip je jasný. Vytváříte obsah, ve kterém se věnujete problematice, které...

Zavřít