PageRank.cz > Reklamní články > Jak na linkbuilding – kde hledat odkazové příležitosti
Jak na linkbuilding – kde hledat odkazové příležitosti

Jak na linkbuilding – kde hledat odkazové příležitosti

Jednoduchý a nenucený linkbuilding je řešení, které si může udělat každý a zdarma. Nevýhodou je potřeba času pro jeho realizaci.

Linkbuilding funguje u méně konkurenčních výrazů jako propagace kvalitních, obsahových článků. Cílem není jen zobrazení ve vyhledávačích, ale především získání nových zákazníků, kteří se na váš web dostanou poté, co kliknou na váš odkaz.

1) Hledejte na sociálních sítích

Ačkoliv je většina odkazů ze sociálních sítí vedena jako no follow, jsou i tak jeden ze signálů pro Google, že je dané URL populární, a to i přesto, že to nemá patrný vliv na SEO. Pomocí odkazů ze sociálních sítí bude váš nový článek zaindexován velmi rychle. Sociální sítě nabízí výhodu v tom, že si lidé mezi sebou váš článek sdílejí a vy tím získáte nové návštěvníky webu.

Používejte tyto sítě:

Facebook – skupiny se souvisejícím tématem

Twitter – máte-li velký počet followerů, připomeňte jim nový článek

Google+ – Google používá zobrazní příspěvků v SERPU

Linkedin – Najděte si lidi, kteří budou váš obsah rádi sdílet a publikovat

2) Pomocí katalogů lze získat i kvalitní odkazy

Někteří SEO konzultanti vám budou rádi tvrdit, že jsou katalogy naprosto zbytečným řešením. Není to však pravda. Mnoho odkazů lze získat právě z katalogů, ale nevyplatí se web registrovat do katalogů hromadně.

Zaměřte se na méně kvalitních katalogů, které jsou tématicky příbuzné s vašim webem. Pokud nelze registrovat danou URL, registrujte vždy hlavní stránku. Využívejte také drobečkovou navigaci a v každém článku nezapomeňte linkovat starší články a související témata. Naučte se používat také štítky s kw.

3) Připojte se do diskuzí a fór s danou tématikou

Na svůj článek lze upozornit také komentářemi pod články nebo v diskuzních fórech. Je nutné zdůraznit, že odkaz má především informovat čtenáře o dalším souvisejícím tématu, kde získá další zdroj informací. Svůj komerční obsah nevnucujte čtenářům za účelem získání obsahu. S největší pravděpodobností vám jej administrátor smaže. Své znalosti se snažte předávat na internetu zdarma a následně odkazujte na své služby.

4) Dejte o sobě vědět

Začínající blogeři mají zpravidla problém, že tvoří kvalitní obsah, ale nikdo je nečte. Důvodem je fakt, že jejich blog zapadne mezi tisíce dalších informací, kterými je internet denně zahlcován. Máte-li blog se zajímavými a přínosnými články, oslovte někoho, kdo hledá nové zdroje informací.

Nebojte se oslovit:

  • další blogery
  • agregátory odkazů
  • kvalitní katalogy
  • tématické skupiny na internetu
  • vlivné influencery
  • komunitu daného oboru

5) Používejte dostupné analytické nástroje

Svou konkurenci dobře poznáte podle analýzy odkazového portfolia. Získáte-li přesná data odkazového profilu svého webu i konkurence, můžete porovnávat jednotlivá data. Snadno zjistíte, kde je konkurence napřed. Mezi vhodné nástroje patří Majestic SEO, Ahrefs, Open Site Explorer a další.

O autorovi zlak

Komentáře

Emailová adresa nebude publikována. Povinné pole jsou označena *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

CommentLuv badge

Nahoru na stránku
Starší příspěvky:
Jaký mají moderní technologie vliv na rychlost a kvalitu poskytování půjček?

Moderní technologie ovlivnily již mnoho oborů. Rychlé půjčky nejsou v tomto směru žádnou výjimkou. Co se u nich díky modernizaci...

Zavřít