PageRank.cz > Reklamní články > Jak na SEO hazardních a kontroverzních webů
Jak na SEO hazardních a kontroverzních webů

Jak na SEO hazardních a kontroverzních webů

Máte web s velmi kontroverzní tématikou a chcete se prosadit ve vyhledávačích? Je potřeba na to jít chytře, protože témata jako casinové hry s hracími automaty, erotika, torrenty a další podobná témata vyžadují extra snahu zalíbit se vyhledávačům. Ty obecně zakazují na podobná témata reklamu, takže je potřeba získávat návštěvnost hlavně pomocí SEO a vyskakovat vysoko ve vyhledávačích.

V SEO není žádné téma tabu

Zatímco vám Google nebo Seznam nikdy nenabídnou cílenou reklamu na hazardní hry, organické vyhledávání je jiná věc. Vyhledávače se snaží uživatelům nabídnout odpověď na to, co lidé hledají bez ohledu na to, jestli hledají informace a program zápasů na Mistrovství světa v hokeji, nebo třeba perverzní sexuální praktiky. Kvalitní stránky stále nabízejí, přestože se mohou zaměřovat na zmíněná kontroverzní témata. Vyhledávače by šly blokací určitých témat, sami proti sobě, takže v organickém vyhledání nabídnou to, na co se uživatelé ptají. Kdyby to totiž nedělaly, uživatelé by šli vyhledávat někam jinam.

Jestli máte nebo plánujete spustit nějaký takový web, tak je SEO to první, na co se zaměřit. Žádná PPC reklama nebo placené pozice ve vyhledávačích stejně u Googlu a spol. neprojdou, takže klíčem je vytvoření kvalitního obsahu, který nabízí opravdu to, na co se uživatelé ptají. Důkladná analýza klíčových slov je něco, bez čeho se opravdu neobejdete.

Velký pozor si dávejte na externí linkbuilding

Pokud máte web, velmi pravděpodobně se neobejdete bez odkazování na cizí weby, kde si mohou uživatelé dohledat informace. Pokud máte web o neproblematickém tématu, bude linkování na podobně zaměřené weby vcelku neproblematické. U kontroverzně zaměřených webů to ale není tak jednoduché.

Odkazování na weby, které jsou už ze strany vyhledávačů penalizovány, by nakonec mohlo ublížit i vašemu webu. Variantou je samozřejmě využívání parametru nofollow u každého odkazu, kterým se zřeknete odpovědnosti za cizí obsah. To sice vašemu SEO moc nepomůže, na druhou stranu je to lepší, než být kvůli cizímu obsahu ze strany vyhledávačů sám penalizován. Jestli externím linkbuildingem chcete vašemu SEO pomoci, vždy si ostatní weby, na které odkazujete, velmi dobře proklepněte.

Nové kontroverzní téma jsou kryptoměny

Zatímco dlouhé roky se považovala za „nevhodná“ témata hlavně hazard, erotika, torrenty a do jisté míry také doplňky stravy, letos přibylo téma další – kryptoměny a hlavně takzvané ICO, tedy Initial Coin Offering.

To funguje tak, že si autoři nově začínajícího projektu vytvoří novou kryptoměnu, kterou poté prodají potenciálním investorům, čímž získají kapitál. Problém je ten, že ICO jsou prakticky neregulované a objevuje se mezi nimi i řada podvodných schémat. Facebook, Google ale i další již nepovolují reklamu na ICO nebo kryptoměny obecně, čímž se kryptoměnová témata a zvlášť propagace řadí k problematičtějším tématům, kdy si dávejte větší pozor na to, kam odkazujete a pokud máte web zaměřený na kryptoměny, odkazujte pouze na solidní weby, které o kryptu hlavně solidní cestou informují.

O autorovi zlak

Komentáře

Emailová adresa nebude publikována. Povinné pole jsou označena *

*

CommentLuv badge

Nahoru na stránku
Starší příspěvky:
Virtuální prodavač aneb k čemu souží chatovací robot

Chat Bot je šikovný nástroj, který dokáže reagovat na potřeby uživatelů. Proto patří mezi velmi efektivní marketingové kanály. Jaké výhody...

Zavřít