PageRank.cz > Aktuálně > Nenechte články na webu zemřít: Tipy, jak maximálně prodloužit jejich životnost
Nenechte články na webu zemřít: Tipy, jak maximálně prodloužit jejich životnost

Nenechte články na webu zemřít: Tipy, jak maximálně prodloužit jejich životnost

Úspěch velkých i malých firem se z části opírá o pravidelné publikování obsahu. Pokud podnikáte, tak tím nejcennějším, co máte, nejsou peníze, ale váš čas. Pravidelné psaní blogu čas jistě stojí a ne zrovna málo času.

Vzorec návštěvnosti: 1,4 X

Podle portálu business2community je průměrná životnost příspěvku na blogu 2 roky. Milovníci matematiky jistě ocení přesnější informaci, tak tu pro ně máme jednoduchý vzorec a sice 1,4x. Za x si dosaďte počet zobrazení příspěvku za první měsíc a vyjde vám průměrné zobrazení příspěvku za celou dobu jeho životnosti. Uvedu vám konkrétnější příklad.

Jestliže publikujete článek, který má první měsíc 100 zobrazení, můžete očekávat, že za celou dobu své životnosti bude mít 140 zobrazení. Studie byla provedena na velkém množství webů a pokud patříte mezi pisatele příspěvků, jistě vás toto číslo trochu znepokojuje.

Průměrná životnost v číslech:

  • 10. den dojde příspěvek zhruba 50% své životnosti
  • 30. den dojde příspěvek 72% životnosti
  • 300. den 90% životnosti
  • 700 den 99% životnosti

Jako nejlepší demonstrace nám poslouží graf z provedené studie, který tato čísla skvěle vykresluje:

lifetime-value-of-blog-post-izea-halverson-group.jpg

Naštěstí existuje celá řada metod, jak tento vzorec obelstít a životnost příspěvku i několikrát prodloužit. Tyto metody si představíme níže.

Prodlužte životnost příspěvku

Základem prodloužení životnosti je pravidelná aktualizace příspěvku, nebojte se ho čtenářům naservírovat znovu a aktualizovaný. Důležité je v příspěvku používat obrázky a ideálně i videa, tím se životnost výrazně zvýší. Největší vliv na prodloužení životnosti, a zejména zvýšení počtu zobrazení, má publikace na sociálních sítích.

 

  • Pinterest – publikací na Pinterestu zvýšíte životnost příspěvku až o 4 měsíce. Základem je vybírat zajímavé obrázky a také popis.
  • Youtube – Youtube videem prodloužíte životnost o 20 a více dní. Důležité je zaměřovat se na tématiku, které bude aktuální i po delším časovém období.
  • Linkedin – publikací na Linkedinu prodloužíte životnost a návštěvnost o 24 hodin, ale oslovíte tím všechny lidi ve skupině. Základem je mít přidaných co nejvíce lidí.
  • Instagram – zde je životnost v průměru 21 hodin a platí zde stejná pravidla jako u Pinterestu, důležité je vybírat ty nejlepší obrázky.
  • Twitter – Twitter se zdá být největší looser, příspěvek zde prodlouží životnost a návštěvnost v průměru jen o 18 minut. Pro web by měl být i tak nezbytností, každá podpora je dobrá.

Snímání-1

Výhercem pro prodloužení životnosti a návštěvnosti je Pinterest, pravda, v tuzemsku je pro mnohé stále španělskou vesnicí, ale českých uživatelů stále přibývá..

 

O autorovi Makawiel

Komentáře

Emailová adresa nebude publikována. Povinné pole jsou označena *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

CommentLuv badge

Nahoru na stránku
Starší příspěvky:
Mají reklamní předměty vliv na SEO?

Již několik měsíců internetem kolují informace o nasycenosti e-commerce trhu a postupném návratu k retailu. Původně internetové obchody budují kamenné pobočky...

Zavřít