PageRank.cz > Aktuálně > Nový portál Markeťáci.online nabízí řadu rad a zajímavých poznatků

Nový portál Markeťáci.online nabízí řadu rad a zajímavých poznatků

Už jste se někdy pokoušeli zorientovat v české marketingové scéně? Není zrovna malá. Pro člověka může být těžké najít odborníka, který mu pomůže s jeho marketingovými aktivitami. Stejně tak pro markeťáky nemusí být zrovna jednoduché mít dostatečný příliv zákazníků. Obě skupiny se snaží propojovat nový portál Markeťáci.online.

Markeťáci byli spuštěni teprve 15.9., už nyní je ale portál plný velmi zajímavých informací, praktických rad a poznatků. Komunita na něm se postupně rozšiřuje, což je i cíl samotných autorů portálu.

Markeťáci.online si kladou nemalé cíle

Portál vytvořili marketingoví nadšenci i profesionálové. Tým se skládá z redaktorů, freelancerů a odborníků z menších agentur. Všichni mají jeden jediný cíl – propojit českou marketingovou scénu a umožnit markeťákům rovnocennou a spravedlivou propagaci. Chtějí jim také ušetřit práci, dát jim prostor ukázat realizované zakázky, vzdělávat je a inspirovat.

Mimochodem, na podobě portálu se můžete podílet i vy. Jednak je možné přispívat do magazínu, jednak připomínkovat podobu webu, který je postaven na českém systému Nette.

Rovnocennou šanci dostanou velké marketingové firmy i freelanceři

Základním pilířem Markeťáci.online je rovnocennost. Je jedno, jestli pocházíte z významné marketingové firmy, nebo pracujete sami na sebe. Zde dostávají všichni stejnou šanci. Markeťáci se mohou registrovat a nahrávat ukázky své práce. Nikdo je zde ovšem nemůže hodnotit. Cílem není vybudovat další portál plný zkušeností zákazníků, cílem je dát markeťákům prostor k sebeprezentaci. Samozřejmě je možné prohlížet si také práci ostatních marketingových specialistů a inspirovat se tím, co vytvořili. Neberte je jako konkurenci, dívejte se na ně jako na parťáky a lidi stojící na jedné lodi, táhnoucí za jeden provaz. Přesně takový je cíl portálu.

Objevujte nové marketingové nástroje

Portál má rovněž sekci marketingové nástroje, kde můžete prozkoumávat, jaké vychytávky lidé z branže používají. Je jedno, jestli jste markeťák specialista, nebo laik snažící se trochu propagovat svůj web. Tipy na nové nástroje zde najde opravdu každý. Jsou tu vypsané i spolu s hodnocením, dočtete se, co se ostatním líbí a co naopak nelíbí, k čemu daný nástroj používají apod. Nástroje jsou zároveň propojeny s jednotlivými firmami, máte možnost podívat se, kdo používá Sklik, MailChimp, Placla, Adobe Photoshop nebo Google Docs.

Na obsahu magazínu se podílí řada odborníků

Zajímavými informacemi je nabitý i marketingový magazín. Chce nabídnout více než jen plytké řeči o tom, kdo přestoupil do jaké firmy. Místo toho obsahuje celou řadu návodů, případovek, rozhovorů a reportáží, které nemají konkurenci. Měli byste v reklamách bojovat proti genderovým stereotypům? Kdo jsou instašmejdi? Jak udělat úspěšnou soutěž na Facebooku? Jak zvládnout krizovou komunikaci na sociálních sítích? Tohle všechno se v marketingovém magazínu dozvíte a další zajímavá témata stále přibývají.

Přijďte jen tak na omrknutí

Markeťáci.online stojí za prozkoumání, ať už stojíte na jakékoliv straně – tedy ať jste markeťák, nebo člověk, co jednoho takového šikovného hledá. Jako markeťákovi se vám určitě vyplatí registrovat, ať můžete přidávat ukázky své práce, hodnotit nástroje, případně přispívat jiným obsahem. Nikdy totiž nevíte, kdo si vás právě na tomto portálu všimne. Zároveň nikdy nevíte, koho zajímavého přes Markeťáci.online poznáte. Nemáme na mysli jen zákazníky, ale třeba i parťáky, s nimiž budete spolupracovat a sdílet zkušenosti. O tomhle přesně portál je. Chce podpořit networking a budovat příjemné prostředí české marketingové scény. Konkurenčního boje už bylo dost, je čas spojit své síly, obzvlášť v současné nelehké situaci.

O autorovi zlak

Komentáře

Emailová adresa nebude publikována. Povinné pole jsou označena *

*

CommentLuv badge

Nahoru na stránku
Starší příspěvky:
Tvorba webů na míru od profesionála se zkušenostmi přináší řadu výhod

Když chcete, abyste vy či vaše firma měli kvalitní webové stránky, které přilákají co nejvíce lidí, rozhodně není radno se...

Zavřít