Reklamní kampaně posuzujte celkově, ne jednotlivě, radí odborníci

Reklamní kampaně posuzujte celkově, ne jednotlivě, radí odborníci

Reklamní kampaně jsou klíčové pro úspěšnost e-shopu nebo podnikatelů ve službách. Zejména pokud působíte na internetovém poli, kam se v posledních měsících přesunula veškerá podnikatelská činnost. PPC reklama se záhy stala ještě oblíbenější a využívanější než doposud a odborníků na reklamu přibylo rychlostí blesku. Pokud se rozhodnete pustit se do nastavování své první reklamní kampaně, nezapomeňte, že tvoříte ucelený komplex prvků, proto ji i tak posuzujte.

Je to komplexní záležitost

Domnívat se, že PPC reklama je pouze o jednom banneru na webu či o jednom marketingovém kanálu je špatné. Jak už bylo nastíněno, mluvíme o komplexní záležitosti, kterou je takto nutné i posuzovat. Bohužel se řada (hlavně začínajících) specialistů zaměřuje na jednotlivé marketingové kanály, které tímto způsobem i vyhodnocuje.

Je důležité si uvědomit, že i když reklamy na různých kanálech mohou mít možná trochu jinou cílovou skupinu, navzájem se, i přes to všechno, ovlivňují. To, že na instagramovou reklamou lidé neklikají nutně neznamená, že je daný obsah nebo propagovaný obsah nezajímá. Mohou si produkty nebo služby vyhledávat na Googlu nebo jiném internetovém vyhledávači, aniž byste to mohli jakkoli zjistit.

A to je krásná ukázka toho, jak se jednotlivé marketingové kanály ve světě internetu prolínají. Posuzujte proto kampaně jedině komplexně, nikoliv jednotlivě po kanálech.

Důležité je zapamatovat si informace o značce

Mějte neustále na mysli váš cíl, díky kterému jste se do spuštění reklamní kampaně dali. Hlavním cílem bylo především zapamatovat si informace o značně, nebo ne? Tím, že se nakonec využijí různé marketingové kanály, i když to nebude zapracováno v grafech, se reklama nakonec stává výkonnější a vede k většímu povědomí o vašem produktu.

O autorovi angelo

Komentáře

Emailová adresa nebude publikována. Povinné pole jsou označena *

*