Analýza klíčových slov je stavebním kamenem SEO

Analýza klíčových slov je stavebním kamenem SEO

Analýza klíčových slov je podstatou kvalitní SEO analýzy, slouží k zajištění optimalizovaného obsahu webu či e-shopu pro zvýšení návštěvnosti webu. Cílem je zjistit jaké fráze popřípadě jaká slova a v jakém množství jsou nejvíce vyhledávaná na nejčastěji využívaných českých vyhledávačích tedy na Seznamu a Googlu. Bez těchto detailních informací není možné provést precizní práci při SEO optimalizaci současného nebo budoucího obsahu vašeho webu. Kvalitní obsah webu vám zajistí vyšší pozice v organickém vyhledávání tudíž větší návštěvnost webu a s tím jdou ruku v ruce také vyšší prodeje.

Analýza klíčových slov – čas a cena

Tak jako v ostatních oblastech obchodování a podnikání je možné narazit na ošizené produkty a služby, tak i při analýze klíčových slov se můžete setkat s úžasně výhodnou nabídkou, která vám jistojistě zajistí zvýšení návštěvnosti vašeho webu za skvělou cenu. 

Buďte ale na pozoru, kvalitní analýza klíčových slov není záležitost několika minut, vyžaduje delší čas odpovídající množství analyzovaných slov, a to až v řádu desítek hodin práce. Tomu samozřejmě odpovídá i cena provedené služby. Většinou se setkáte s částkou začínající na 20 000 Kč za malý e-shop o několika položkách. S počtem položek v e-shopu či na vašem webu roste i cena analýzy klíčových slov a může se běžně vyšplhat do desítek tisíců korun. Pokud je ale analýza správně implementována, může pro klienta znamenat zvýšení zisků z e-shopu o jednotky až desítky procent.

Co vám přinese kvalitní analýza klíčových slov?

Díky kvalitní analýze klíčových slov budete mít k dispozici přehled všech relevantních klíčových slov a to včetně počtu hledanosti slov, což vám pomůže při stavbě webu a psaní obsahu stránek tak, aby byly atraktivní pro vyhledávače. Není také od věci nechat si udělat analýzu přímých konkurentů. S tím vám rádi pomohou odborníci ze společnosti Seomaker

Shromažďování dat pro analýzu klíčových slov

Pro analýzu klíčových slov můžete použít několik nástrojů současně, z organické návštěvnosti webu se nejčastěji využívá nástroj Collabim, který vás intuitivně navede celým procesem a od společnosti Google je nejčastěji používán nástroj Google Analytics, popř. Google Search Console nebo Google Ads. 

O autorovi angelo

Komentáře

Emailová adresa nebude publikována. Povinné pole jsou označena *

*