4 důležité výhody PPC reklamy

4 důležité výhody PPC reklamy

Chcete se prezentovat na internetu a už jste se setkali s pojmem PPC reklama? Jde o reklamní inzeráty, kde platíte pouze za kliknutí a ne jenom za zobrazení. Tento styl reklamy má mnoho výhod. Podívejte se na čtyři z nich.

Přesně zacílená reklama

Při nastavení PPC reklamy se pracuje se zacílením. Nabídka se tak zobrazí pouze lidem, kteří vyhledávali podobný dotaz. Je tedy reálná šance, že je zrovna váš inzerát zaujme a stanou se zákazníky. Výhodou je i zasažení skupin uživatelů, kteří běžné necílené reklamy ignorují a mají k nim výrazně negativní postoj.

Efektivní a relativně levná

Možnost škálování a výběru cílové skupiny umožňuje snížit náklady na reklamu. Výsledek je tak o poznání efektivnější, ale zároveň možná i levnější v porovnání s jinými kanály. Hodně oblíbený je například Sklik, který je maximálně přizpůsoben českému trhu a je jednou ze služeb patřících pod Seznam. Druhou variantou je Google Ads, kdy jsou reklamy zobrazovány v závislosti na dotazech zadaných do vyhledávače Google.

Dobře měřitelné výsledky

Správa Google Ads přináší přehledné grafy a tabulky s jasně viditelnými výsledky. PPC specialista dokáže přesně odhadnout slabá místa a vylepšit je pro maximální účinnost celé kampaně. Tento postup vyžaduje zkušenosti a přesné vědomosti toho, jak je potřeba postupovat. Není tedy vhodné pouštět se do nastavení reklamy v případě, že jste úplný začátečník.

Neagresivní náskok před konkurencí

PPC reklama není agresivní, ale přináší poměrně citelný náskok před konkurencí. Pokud chcete zvýšit prodeje a povědomí o značce, vyplatí se investice do správy PPC kampaní. Adresnost kampaně působí věrohodně a zbytečně neobtěžuje nerelevantními příspěvky. Uživatelé ji tak mají mnohem radši a s větší pravděpodobností kliknou s opravdovým zájmem o zakoupení produktu či využití nabídky.

O autorovi angelo

Komentáře

Emailová adresa nebude publikována. Povinné pole jsou označena *

*