Mají reklamní předměty vliv na SEO?

Již několik měsíců internetem kolují informace o nasycenosti e-commerce trhu a postupném návratu k retailu. Původně internetové obchody budují kamenné pobočky s cílem oslovit více zákazníků. Obdobný trend se očekává u fyzické propagace, jejíž vliv na SEO roste.

Heslo, že obsah je král, zná každý člověk, který se alespoň okrajově zabývá SEO. Google preferuje originální obsah. Stránky, které jej nabízí, dosahují ve vyhledávání lepších výsledků. Vyjma obsahu mají však na SEO vliv také další důležité skutečnosti, jako je historie webu a jeho oblíbenost. Čím více návštěvníků tráví na webu čas, tím vyšších kvalit webové stránky dosahují. Otázkou je, jak tyto návštěvy na web přilákat.

Návrat k reklamním předmětům

Klasické možnosti PPC reklamy, Facebooku a placené inzerce postupně stále více doplňují fyzické reklamní předměty s názvem firmy a její webovou adresou. Tyto předměty mohou mít velmi nízké pořizovací náklady, jako je tomu například u reklamních propisek, nebo může jít o více prémiové předměty, které se následně stanou součástí každodenního života jejich uživatele a dále šíří vliv značky.

Reklamních předmětů pro účely odměny zákazníků opakovaně využil například projekt mojeID, který výměnou za registraci a ověření uživatele odesílal reklamní USB flash disk s vygravírovaným názvem projektu. Takový reklamní předmět je pro zákazníka značně motivační a jeho reálné náklady na výrobu jsou překvapivě nízké.

I váš projekt můžete podpořit pomocí reklamních předmětů. Mezi společnosti s nejširší nabídkou a vysokou možností personalizace reklamních a dárkových předmětů patří Propaq. Reklamní předměty na míru od Propaq podpoří vaši značku i návštěvnost webových stránek. Nepřímo posílí vaše SEO a v případě optimalizované landing page vám mohou pomoci získat nové zpětné odkazy.

 

O autorovi angelo

Komentáře

Emailová adresa nebude publikována. Povinné pole jsou označena *

*