Otestujte svůj newsletter, zda nebude považován za SPAM, ještě než ho odešlete!
Mail tester com

Otestujte svůj newsletter, zda nebude považován za SPAM, ještě než ho odešlete!

V dnešní době je odesílání reklamních sdělení pomocí e-mailu prakticky na denním pořádku. Sbíráme pracně databáze uživatelů, dáváme jim za to bonusy a to jen proto, abychom jim newsletter mohli poslat. Je to totiž levné a zpravidla i velmi efektivní… A když všechnu tuto práci uděláme, rozdáme bonusy ze registrace k newsletteru a chceme newsletter poslat, může se nám díky velké dávce prakticky totožných e-mailů, které mají špatné „technické“ parametry, dostat do SPAMu a všechna snaha je ta tam.

V tomto článku se podíváme na to, jak technicky zpracovat e-mail a jak nastavit DNS záznamy domény a serveru, který poštu odesílá tak, abyste měli co nejvyšší pravděpodobnost, že newsletter do SPAMu nespadne. Technická problematika mailingu je poměrně složitá, ale na druhou stranu má zase pevná pravidla, od kterých se jde odrazit. Abychom nemuseli vše kontrolovat ručně, představíme si dnes jeden jednoduchý a velmi účinný online nástroj, který se jmenuje příznačně MAIL TESTER.

Mail tester com

Mail tester com

Jak mail tester funguje?

Vlastně úplně jednoduše. Při příchodu na web se vám zobrazí formulář s mailovou adresou, na kterou máte zaslat svůj mail k prověření. Jakmile tak učiníte, zmáčknete tlačítko, 10 sekund počkáte (po tuto dobu uvidíte šneka, který poleze po obrazovce – viz. následující obrázek) a pak už jen vidíte, jaké „skóre“ váš mail dostal. Můžete dostat až 10 bodů, takže vím více, tím lépe.

Čekání na prověření mailu ve schránce

Čekání na prověření mailu ve schránce

A jak vypadají výsledky a co nám řeknou?

Ve výsledcích dostanete jen skóre, které váš e-mail dostal jako x z 10ti, ale rovnou získáte informaci, za co jste v „bodování“ body ztratili. V našem testovaném případě, který můžete shlédnout na tomto odkazu, jsem dostali po drobném ladění a nastavování pro náš pravidelný newsletter 9 bodů z 10 možných. Největší mínus (-0.805 bodů) jsme dostali za HTML_IMAGE_RATIO_02 – podle testeru by mělo stačit přidat do newsletteru více textu a bylo by to lepší. Více textu ano, ale newsletter, který jsme testovali měl pouze jeden jediný článek, který měl pouze 24% textu celého obsahu mailu. Je zřejmé, že v běžně zasílaných newsletterech na tom budeme lépe.

Než jsem udělali test na 9/10, tak jsme také ladili. Od mail-testeru jsme dostali návod, jak nastavit DNS záznamy u domény, ze které se mailing odesílá. Mnoho dalších podnětů získáte, pokud nebude váš newsletter v pořádku.

Výsledek našeho newsletteru

Výsledek našeho newsletteru

Systém je sice v angličtině, ale máte-li s ní problémy, pomůže vám určitě kterýkoliv online překladač. Nástroj Mail-tester.com je velmi jednoduchý a efektivní, rozesíláte-li reklamní kampaně, newslettery, nebo třeba i vyžádaná sdělení. Mějte ovšem na paměti, že tento nástroj vám pomůže pouze s technickou stránkou věci. Pokud budete rozesílat maily ve velkých dávkách najednou apod., můžete i při skóre 10 z 10 do SPAMu začít padat. Rozesílejte tedy s rozmyslem a hodně zdaru!

Hledáte zkušenosti, nebo Samsung Galaxy S8 recenze?

A jak dopadl při testování váš mailing? Napište nám to do komentářů…

O autorovi angelo

Komentáře

Emailová adresa nebude publikována. Povinné pole jsou označena *

*