Platební brána je dnes nezbytností. Pays přichází s novinkami

E-shopy potřebují platební bránu. Na trhu jich je více, ale neustálými inovacemi vyniká zejména platební brána Pays. Doslova je chrlila v době pandemie covid-19 a vládních omezení, s dalšími přichází i nyní.

Platební brána umožňuje zákazníkům uskutečnit jednoduchou formou platbu na internetu, která je navíc zabezpečená. Z e-shopu je zákazník při platbě přesměrován na platební bránu. Platba je zpracována okamžitě, čímž se výrazně urychluje celý proces a obchodník může zboží v podstatě obratem distribuovat.

Dříve vývojáři e-shopu programovali i platební bránu. Bylo to náročné a drahé. Později sice přišly platební brány, bylo je však pracné zaimplementovat do e-shopů a muselo se kvůli tomu ještě pořád programovat. Moderní platební brána Pays již umožňuje implementaci zcela bez programátorského zásahu. Je to velice snadné i pro ty, kdo provozují e-shop, ale jinak jsou z hlediska IT zcela nezdatní. Takto do online businessu spadlo v době covid-19 mnoho obchodníků – prodejců zboží i poskytovatelů služeb. Právě díky Pays mohla řada z nich rozjet svůj business obratem, přitom profesionálně a bez zbytečných nákladů.

Pays je připravena dokonce i pro ty, kdo chtějí prodávat, ale nemají e-shop. Máte třeba webové stránky o svém kurzu, knize, nebo prodáváte jediný produkt a nechcete si kvůli tomu dělat celý e-shop? S implementací platebního mechanismu Pays dokážete profesionálně prodávat i bez e-shopu. Navíc s tak pohodlnou platbou, že to zcela zásadně zvedne váš obrat. Tak jen pozor, abyste pak stíhali zasílat, či měli dostatek zboží.

Pays je jednoduchá platební brána, kterou milují obchodníci i platící zákazníci na e-shopu. Snadno se implementuje, nepotřebujete k tomu žádné programátory ani techniky. Za deset minut si platební bránu nasadíte a můžete prodávat. Začít prodávat nebylo nikdy snazší. Navíc platební brána nabízí stále nové funkce. Některé jsou přímo implementované, jiné poskytuje firma na vyžádání.

Pays přichází s dalšími novinkami

S novinkami přichází Pays zcela pravidelně. Oblíbeným v posledních letech bylo třeba přidání SMS notifikace při každé zrealizované platbě, což oceňují zejména málo prodávající obchodníci. Zajímavým řešením bylo též nasazení plateb přes virtuální platební terminál – ten klasický nahradil počítač s připojením k internetu a nemuseli jste tak mít jako obchodník k dispozici terminál na platební karty. Takže pokud třeba opravujete sekačky v domácí provozovně a zákazníci u vás chtějí platit kartou, i to lze vyřešit pomocí platební brány Pays.

Pojďme se ale podívat na ty nejaktuálnější novinky, se kterými přišla platební brána Pays zhruba před měsícem. Novinkou je, že od minulého měsíce se zobrazují v Pays nejen internetové platby, ale též transakce z platebních terminálů. Systém tak dokáže současně evidovat online platby z e-shopu, i ty z kamenných poboček přes platební terminál. Vše se zobrazuje přehledně v jednom administračním rozhraní.

V Pays se ještě více soustředili na řešení plateb pro specifické skupiny. Proto je platební brána schopna nabídnout internetové služby pro pořadatele kulturních akcí, pro hoteliéry, cestovní kanceláře, ale třeba i pro laboratoře provádějící testy na covid-19 či poskytovatele video streamingu. Firma spolupracuje s celou řadou partnerů. Jde o poskytovatele e-shopových řešení, předprodejních, rezervačních systémů, poskytovatele e-commerce systémů a další.

Pays rovněž pomáhá covidem postižené kultuře

Nově Pays podporuje prodej vstupenek. Jde o příspěvek firmy koronavirem a vládními restrikcemi postižené kultuře. Do projektu se pustila s partnerskou společností smsticket. Cílem je oživit českou kulturu a nabídnout pořadatelům kulturních akcí co nejlepší podmínky pro prodej vstupenek.

Proč si vybrat právě platební bránu Pays?

Důvodu se najde celá řada. Pravdou ale je, že můžete začít skutečně již do deseti minut platební bránu požívat. Neplatíte žádné paušální poplatky a k nasazení brány nepotřebujete techniky ani programátory. A kdybyste se přece jen potřebovali na něco zeptat, zákaznická podpora je v Pays skutečně špičková.

Už jsme zmínili, jak je snadné začít s Pays prodávat, byť jediný produkt, dokonce zcela bez e-shopu. Nic neprogramujete, pouze si v administraci Pays vygenerujete tzv. platební odkaz a ten umístíte k vám na stránky.

Pays je též platební bránou, která vás nesdírá z kůže. Žádné poplatky neplatíte za nasazení, ani se nesetkáte se skrytými poplatky. Platíte pouze za transakci převodu peněz z Pays na svůj účet a pak standardní poplatky za platbu kartou, PayPal, M-platbou nebo QR platbou. Všechny poplatky jsou seriózní a dopředu jste o nich informováni. Pays patří mezi nejlevnější platební brány vůbec. Navíc si máte možnost volit, jestli transakční poplatky zaplatí kupující zákazník nebo obchodník.

Platební brána Pays je jediná, která umí aktivně zvýšit objem uskutečněných nákupů ve vašem e-shopu. Platit lze všemi standardními způsoby: kartou, bankovním převodem, QR platbou, přes Google Pay a Apple Pay, PayPal, mobilním telefonem, lze žádat platbu zálohou nebo vybírat klubové příspěvky.

V čem však platební brána vyniká především, je pohlídání nerealizovaných plateb. Zákazník je upozorněn na to, že nedotáhl platbu do konce. Je mu zaslána notifikace a nechybí samozřejmě možnost opakované platby. Pays je jako platební brána unikátní i pokud jde o vratky, které dokáže evidovat a automatizovat jejich zdárné dořešení.

Komentáře

Emailová adresa nebude publikována. Povinné pole jsou označena *

*

CommentLuv badge