Vše se za posledních několik měsíců ještě více zrychlilo a přesunulo na internet. Jste ve svých aktivitách schopni držet krok s dobou a máte správně nastavenou reklamu vašich produktů a služeb?
PPC reklama osloví ty, kdo si u vás budou přát nakoupit
Házet letáky anonymním lidem do schránek nebo zasílat e-maily, které každého obtěžují, je dnes již skutečně nepotřebné. Místo toho se postarejte o svou PPC reklamu. Specialisté na internetový marketing nastaví každou kampaň tak, aby oslovila přímo vaši cílovou skupinu. Bude se tedy cílit na potenciální klienty, kteří mají o vaše služby a produkty skutečně zájem. PPC agentura je navíc placena pouze za výsledky. Proto se snaží o to, aby se vám dařilo, a aby byly výsledky každé reklamní kampaně úspěšné.
Sociální sítě ještě stále táhnou
Na sociálních sítích je většina populace. Nejmladší uživatele zaujmete na TikToku, střední a starší generaci pak na Instagramu, Twitteru a Facebooku. Stále je zde prostor pro aktivní reklamu. Můžete to přenechat agentuře, nebo se postarat o originální počin v podobě videa nebo příspěvků sami.
Recenze jsou skvělý zdroj nových klientů
Pečlivě si pročítejte klientské recenze a na každou z nich reagujte pozitivně. Neurážejte, poděkujte za nákup nebo za názor. Pokud klient není spokojený, vždy se omluvte. Ano, i v případě, že absolutně není v právu. Vaše reakce na recenze totiž čtou vaši budoucí klienti.
Poděkujte svým klientům osobním dárkem
Ještě jedna možnost, jak si zaplatit fungující reklamu. Poděkujte svým klientům pomocí vhodného reklamního předmětu a požádejte je o doporučení mezi svými kontakty. Dárky mohou mít různou podobu. Reklamní technika, textil, ale také drobné předměty například z kolekce „eko“. Poděkování je příjemné vstřícné gesto.
Dejte se do té správné reklamy a hlídejte si její aktivní zapojení do vašich podnikatelských aktivit.