PPC reklama je v současné době nepostradatelným pomocníkem, který dopomůže e-shopům uspět v online světě, do kterého se přesunuly prakticky všechny podniky světa. Jenže připravit takovou reklamní kampaň, která by běžela na webových stránkách, sociálních sítích a jinde je poměrně náročná disciplína. Co kdybychom vám ale řekli, že vám s tím někdo či spíše něco pomůže?
Google a jeho nový marketingový nástroj
Stejně jako bojují se svou konkurencí e-shopy (ať už menší či větší), bojují v konkurenčních soubojích také internetové vyhledávače, které se neustále předhání v tom, kdo přivede na trh lepší marketingový nástroj či jinou užitečnou funkci, jež by uživatelé internetu s radostí využívali. Nyní musíme zcela objektivně konstatovat, že Google má trochu navrch. Ke konci loňského roku totiž přišel s atraktivní novinkou, kterou je marketingový nástroj Performance Max.
Jedná se o pomocníka, který vám velkou měrou usnadní spouštění a přípravu reklamních kampaní v internetovém světě. Je totiž poháněn umělou inteligencí, která za vás určí, jaký formát reklamy je nejlepší a také komu se bude zobrazovat.
TIP: Na správu reklamních kampaní si vyberte správnou online reklamní agenturu.
Všechna práce je převedena? Ne, ale skoro
Je sice mylné se domnívat, že byste v rámci marketingových kampaní nemuseli hnout ani prstem, ale nový nástroj společnosti Google může řadu věcí značně usnadnit, respektive plánování a spouštění kampaní. Stejně tak může dle svého vlastního úsudku výraznou měrou maximalizovat výkon a dosahovat stanovených konverzních cílů.
Jaké konverzní cíle budou dosažitelné, jak vysoký rozpočet se bude nabízet a vůbec jaká cílová hodnota návratnosti bude v očekávání – to je pouze na vás. Stejně tak jsou ve vašich rukou nejen texty do reklamy, ale také grafické zpracování reklam, případně bannery či cena za konverzi.
Jinými slovy řeknete, co má nástroj udělat, respektive čeho má dosáhnout a on vynaloží maximum sil na to, aby stanoveného cíle skutečně dosáhl.