Zvyšte své prodeje na eshopu během pár týdnů i s neznámou značkou.
Jak podpořit prodeje PPC Reklamou?
V online marketingu zázraky neexistují. Cestu k úspěchu si však můžete zkrátit i ve chvíli, kdy na trhu teprve začínáte a vaše značka není známá mezi širokou veřejností. Stejně jako měl Albert Einstein za osmý div světa složené úročení, v online marketingu se můžete spolehnout na PPC reklamu. S neznámou značkou pak vsaďte na obsahovou síť.
PPC reklama není žádný objev posledních měsíců. Velké i malé firmy ji využívají už několik let. Se stále větším rozvojem online služeb se zvyšuje i zájem o výkonnostní reklamy. Obliba PPC (Pay per Click) reklamy spočívá v tom, že ji mohou využívat i menší neznámé firmy s nižším rozpočtem. Zatímco televizní reklama zůstává pro několik známých značek, online výkonnostní kampaně jsou téměř pro každého.
Oblíbená vyhledávací síť Google a Seznam
Tím se však zvedá i konkurence, a je tak potřeba sledovat trendy a pravidelně hledat nové možnosti, jak oslovit vlastní cílovou skupinu. Tradiční reklamu ve vyhledávací síti na Googlu (Google Ads) i Seznamu (Sklik) využívá na základní klíčová slova a fráze drtivá většina podnikatelů.
S reklamou v obsahové síti je to už jiné. Zde totiž nestačí pouze nastavit klíčová slova – to samozřejmě nestačí ani u produktových kampaních či ve vyhledávací síti, ale spousta firem tímto způsobem stále funguje a nehledí na návratnost investic.
Kvalitní a poutavá grafika místo slov
Obsahová síť nabízí možnosti zobrazení na milionu různých stránek, které pokrývá Google a Seznam. Pokud tak máte neznámou značku, produkt nebo službu, otevírá se vám příležitost zasáhnout potenciální zákazníky na základě jejich zájmů.
Místo slov využijete grafických bannerů, které jsou pro širokou veřejnost atraktivnější a jednodušeji připoutají pozornost. Zároveň však platí, že dnes narazíte během dne na stovky až tisíce bannerů. Stále více tak funguje něco, čemu se říká bannerová slepota. Stejně jako u nastavení této reklamy, tak i při zpracování banneru vám doporučujeme se obrátit na profesionály, díky kterým budete mít při využití tohoto typu reklamu větší pravděpodobnost úspěchu.