Nejlepší triky pro maximalizaci návštěvnosti vašeho blogu – 2. díl

Nejlepší triky pro maximalizaci návštěvnosti vašeho blogu – 2. díl

Žádný marketingový expert se nikdy nenarodil, všichni přišli ke svým znalostem tím, že absolvovali školení, spálili se v praxi, nechali si radit od zkušenějších a četli důležité tipy pro zvýšení návštěvnosti. Máme tu druhý díl rad pro maximalizaci návštěvnosti vašeho blogu. První díl najdete ZDE.

Vnitřní prolinkování

prolinkováníU blogu se povětšinou nevyhnete tomu, že o nějakém tématu napíšete podruhé. Nemusí jít nutně o stejné téma, může se jednat třeba jen o zmínku o něčem, o čem jste už psali. Pokaždé, když se tak stane, dbejte na prolinkování. Píšete o ovoci? Prolinkujte ho s článkem o pomerančích. Provázanost obsahu je důležitá a dokonce i čtenáři mohou díky ní obsah snadněji procházet a strávit na něm delší dobu.

Externí prolinkování

Najděte silné weby a požádejte je o výměnu odkazů. Odkazy v hlavičkách a patičkách jsou nejlepší žádostí o penalizaci, proto se zaměřte nejlépe na výměnu odkazů v textu. Ačkoliv to může znít nelogicky, nebojte se požádat o výměnu odkazů i vaší konkurenci.

Emocionální výrazy a nadpisy

Je prokázané, že výrazy jako „10 nejlepších, neuvěřitelné, šokující, strašné aj.“ zvyšují zvědavost čtenářů. Nebojte se okořenit název příspěvku, pouhá změna názvu dokáže přinést nesrovnatelné výsledky.

Pochopte, proč lidé sdílí

Lidé sdílí zejména tehdy, když je něco naštve nebo když relaxují a sdílí věci, které se jim líbí. Jestliže budujete pravidelný obsah, nezapomeňte své čtenáře občas pobouřit a pak zase potěšit.

TIP:  Vyhledávač produktů

Odběr novinek

Každé zboží má svého kupce a pokud je váš obsah opravdu zajímavý, najdou se čtenáři, kteří budou chtít odebírat váš obsah. Umožněte jim zaregistrovat se pro pravidelné zasílání novinek emailem a zpřístupněte i váš RSS kanál.

Zkontrolujte rychlost načítání

vyhledávačObzvláště uživatelé na mobilních zařízeních nenávidí weby, které se pomalu načítají. Co více, pomalé weby nenávidí také vyhledávače. Rychlost načítání je jedním z faktorů, podle kterých web řadí v pozicích vyhledávání. Pomalé weby mají velmi negativní vliv na každý web, výrazně sníží počet návštěvníků a největší dopad pocítí firmy a eshopy, kterým pomalý web výrazně sníží obrat.

Štítky a SEO text

Abyste si zajistili maximální návštěvnost z vyhledávačů, nezapomeňte každý článek oštemplovat štítky, vyhledávače na ně kladou velký důraz. Pamatujte se, že čím více relevantních štítků, tím lépe. Každá tématika obsahuje fráze (klíčová slova), které mají určitou návštěvnost, nebojte se tyto fráze opakovat v různých tvarech. Pokud vás to nezdržuje, nebojte se využít našeptávač nebo plánovač klíčových slov, abyste zvolily tyto fráze tak, jak se nejčastěji hledají.

O autorovi Makawiel

Komentáře

Emailová adresa nebude publikována. Povinné pole jsou označena *

*