Virtuální asistentka za vás napíše e-mail i vyzvedne balík

Virtuální asistentka za vás napíše e-mail i vyzvedne balík

Čas jsou peníze, nicméně mnoho lidí by v dnešním uspěchaném světě klidně vyměnilo pár peněz za aspoň trochu volného času. Pokud mezi takové také patříte, máte možnost. Zkuste rutinní nebo nudné činnosti delegovat na někoho jiného. Nemusíte si k tomu najímat zaměstnance, perfektně k tomu lze využít služeb virtuální asistentky.

Pod pojmem virtuální asistentka si většina lidí představí takovou druhou sekretářku, která zvládne vyřídit komunikaci se zákazníky, poradí si s administrativou a dojde na poštu. Ona toho ale dokáže mnohem více. Aspoň Timi toho umí spoustu.

Virtuální asistentka nemusí jen sedět v kanceláři

Virtuální asistentka je někdo, na koho můžete delegovat různou práci. Zejména rutinní úkoly či jednoduché činnosti, které by vám jen ubíraly čas. Věnujte se raději svým úkolům, jež nemůže udělat někdo bez vašich zkušeností, dovedností a znalostí, a běžné formality nechte na jiných. Proč byste měli vymýšlet nový příspěvek na Facebook, překládat smlouvu, přepisovat data do Excelu, řešit objednání k lékaři nebo chodit na poštu? Svěřte tyto úkony ostatním.

Možná si najdete nějakou virtuální asistentku v podobě jedné osoby. Pokud narazíte na spolehlivého člověka, získáte pravou ruku, která vám toho hodně usnadní. Na druhou stranu v takovém případě budete nejspíš muset platit fixní částku, málokdo vám kývne na nárazové využívání služeb. Pokud si tedy nevyberete nějakou větší firmu.

Správný time management počítá jen s nezbytnými činnostmi

Velmi dobrou volbou je třeba virtuální asistentka Timi. Pod jménem Timi se reálně skrývá vícero šikovných vysokoškolsky vzdělaných lidí. Každý umí něco, a tak vám Timi pomůže s čímkoliv, co si vymyslíte. Díky tomu budete moct o hodně vylepšit svůj time management. Uvidíte, kolik se najednou najde volného času, když se nebudete muset věnovat zbytečnostem, které za vás klidně může udělat někdo jiný.

Timi nabízí i zaměstnanecké benefity

Virtuální asistentka se hodí zejména živnostníkům a podnikatelům, ti bývají časově nejvytíženější. Nicméně i zaměstnanci si kolikrát potřebují vyřídit nějakou soukromou záležitost – dojít si pro balík, objednat se ke kadeřnici apod. Věděli jste, že průměrný zaměstnanec stráví měsíčně 1 den vyřizováním osobních věcí v práci? Nabídněte svým zaměstnancům zaměstnanecké benefity v podobě osobní asistentky, která za ně tohle všechno vyřídí. Timi je tady pro všechny.

O autorovi angelo